.

.
1D 4ever

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Witajcie!

Mamy nowy rok, więc i nowe marzenia. Jednym z moich jest prowadzenie kolejnego bloga, ale póki co muszę odpuścić( ze względu na brak czasu) i skupić się na prowadzeniu BestPageEver. Nie jest to jednak wyrzeczenie, bo naprawdę uwielbiam dla was pisać :).

Dlatego mam do Was ogromną prośbę!
Polećcie mnie proszę wszystkim zaprzyjaźnionym fankom 1D! I spróbujmy do końca tygodnia dobić 5000 wyświetleń! to trudne zadanie i jeśli się nie uda.. trudno.
Z góry dziękuję za pomoc!

PEACE&LOVE
"M"

3 komentarze:

  1. Dzięki anonimkowi, który polecił mi twojego bloga trafiłam na to opowiadanie i nie żałuję ;* Super, masz dziewczyno talent ! Czekam na nn !
    Ami♥
    http://this-is-my-life-brooklyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)) cieszę się, że ktoś mnie polecił, to największa radość
      Z chęcią zajrzę na twoją stronkę.
      Życzę duużo weny!
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Ja raczej nie pomogę, bo nie znam żadnych fanów One Direction. Ba, sama nie jestem ich fanką. Trafiłam na Twój blog przypadkiem, ale już raczej zostanę, bo naprawdę piszesz świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń