.

.
1D 4ever

środa, 29 stycznia 2014

KONIEC!

Historia Jackie i Louisa właśnie się skończyła...
A ja znów będę tęsknić za bohaterami tego opowiadania. Naprawdę trudno pisać o czymś tyle czasu a potem po prostu zapomnieć, zmienić temat...
Zwłaszcza, że w Jackie znów było dużo ze mnie samej, dlatego myślę, że jeszcze dłuuuugo będę o niej pamiętać!

Już niedługo kolejna historia. Czyli o utalentowanej Hilary i chłopaku z boysbandu! :)))
Mam nadzieję, że troszkę was zachęciłam i nadal będziecie czytać moje historie.

Pozdrawiam Was serdecznie (a przy okazji żegnam Jackie)

PEACE&LOVE
"M"

6 komentarzy:

  1. Oczywiście, że mnie zachęciłaś, tylko, błagam, nie rób już trójkątów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że już koniec :( ale liczę na szybkie nowe opowiadanie bo nie wytrzymam bez ciebie długo :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosze o nową część z Liam'em ... ;) x

    OdpowiedzUsuń
  4. I ciągle ta niepewność, z udziałem którego z chłopców będzie to opowiadanie (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twojego bloga ! . <3 Wszyscy piszą żebyś napisała o Harrym (który ma dzisiaj urodziny , więc najlepsze życzenia) lub o Liam'ie . A może napiszesz o Zayn'ie , mało jest fajnych imaginów o nim .. :(
    ~Mrs.Styles

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do zajrzenia na sam początek tego bloga (wrzesień) tam znajdziesz opowiadanie o Zaynie. :))
      właśnie od Zayna zaczęłam pisanie
      Pozdrawiam :*

      Usuń