.

.
1D 4ever

poniedziałek, 30 września 2013

oddaję w wasze ręce kolejną część opowiadania. :) jest mi troszkę przykro, ponieważ wchodzi was coraz mniej.. mam nadzieję, że nie znudziłyście się jeszcze perypetiami Andy i nadal będziecie czytać tego bloga. :*
tym bardziej proszę o wasze komentarze i opinie..

dodatkowo chciałabym złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji dnia chłopaka dla Tomka W. z Żernik :) , który jest chyba naszym jedynym czytelnikiem płci męskiej. Samych radosnych chwil, kochanej dziewczyny i spełnienia wszystkich nawet najskrytszych marzeń! <3
PS. dzięki za twoją wiadomość i za to, że jesteś ze mną :***
PPS. nowy bohater mówisz? może to przemyślę
PPPS. jeszcze raz wszystkiego naj :*

Twoja "M" <3

6 komentarzy:

  1. nie wiem kim jest Tomek W. ale też życzę wszystkiego doooobrego :****
    <3 fajnie, ze czytasz takie rzeczy..

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) też się cieszę :) koleżanki poleciły mi tę stronę ;) i powoli przyznaję zaczynam się aklimatyzować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, właśnie zaczęłam pisać nowe opowiadanie o One Direction, prolog już jest! :) Byłoby mi baaardzo miło, gdybyś zajrzała i powiedziała co myślisz. :) Dodaję do polecanych blogów! :) http://forgottenyou.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy kolejny rozdział???? Ja czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam z niecierpliwością na następny rozdział i zapraszam do mnie następny rozdział --->http://opowiadaniaoonedirection1663.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń